Atteikuma tiesības
Protennis vēlas, lai Jūs būtu pilnībā apmierināti ar savu pirkumu. Ja neesat apmierināti ar pasūtījumu, Jums ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.
Jūsu atteikuma tiesības
Jums ir tiesības atteikties no šī līguma 14 kalendāro dienu laikā, nenorādot iemeslu. Atteikuma termiņš beidzas 14 dienas pēc dienas, kurā Jūs vai Jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, iegūst fizisko preci.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs par savu lēmumu atteikties no šī līguma, izmantojot skaidru paziņojumu. Jūs varat izmantot tiešsaistes atgriešanas formu vai sazināties ar mums tieši:
SIA "RIELCO"
Reģistrācijas numurs: 50203214511
PVN numurs: LV50203214511
Birojs: Gaujas iela 120-19, Mārupe, LV-2167, Latvija
E-pasts: [email protected]
Tālrunis: (+371) 25 217 461
Atgriešanas process
Kā atgriezt pasūtījumu
- Sazinieties ar mums 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, izmantojot tiešsaistes atgriešanas formu vai e-pastu
- Informējiet mūs, kuras preces vēlaties atgriezt un iemeslu (pēc izvēles)
- Mēs sniegsim Jums atgriešanas norādījumus un adresi
- Iepakojiet preces droši to oriģinālajā iepakojumā, ja iespējams
- Nosūtiet preces mums atpakaļ 14 dienu laikā pēc tam, kad esat mūs informējuši par atteikumu
Atgriešanas nosacījumi
- Precēm jābūt neizmantotām un oriģinālā stāvoklī
- Jāiekļauj visi oriģinālie iepakojumi, birkas un piederumi
- Precēm jābūt pārdodamā stāvoklī
- Jāpievieno pirkuma pierādījums
Naudas atmaksas politika
Kad esam saņēmuši Jūsu atgrieztās preces un pārbaudījuši, ka tās atbilst atgriešanas nosacījumiem, mēs apstrādāsim Jūsu naudas atmaksu 14 dienu laikā. Mēs atmaksāsim pilnu atgriezto preču pirkuma cenu, ieskaitot standarta piegādes izmaksas (ja piemērojams).
Naudas atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, ko izmantojāt sākotnējai darījumam, ja vien neesat skaidri vienojušies citādi. Jūs neradīsiet nekādas maksas naudas atmaksas rezultātā.
Atgriešanas piegādes izmaksas
Jūs esat atbildīgs par tiešajām preču atgriešanas izmaksām, izņemot gadījumus, kad atgriešana ir mūsu kļūdas dēļ (nosūtīta nepareiza prece, bojāta prece u.c.). Iesakām izmantot izsekojamu piegādes pakalpojumu, lai nodrošinātu, ka Jūsu atgriešana mūs sasniedz droši.
Izņēmumi
Atteikuma tiesības neattiecas uz:
- Personalizētām vai pēc pasūtījuma izgatavotām precēm
- Precēm, kas ir izmantotas, nēsātas vai nav oriģinālā stāvoklī
- Precēm bez oriģinālā iepakojuma, birkām vai piederumiem
- Higiēnas precēm, kas ir atplombētas
Bojātas vai nepareizas preces
Ja esat saņēmis bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums. Mēs noorganizēsim nomaiņu vai pilnu naudas atmaksu, ieskaitot visas piegādes izmaksas. Šādos gadījumos mēs nodrošināsim apmaksātu atgriešanas etiķeti.
Sazinieties ar mums
Ja Jums ir jautājumi par atgriešanu vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar Protennis klientu apkalpošanas komandu:
E-pasts: [email protected]
Tālrunis: (+371) 25 217 461
Iesniegt atgriešanas pieprasījumu tiešsaistē
Šīs atgriešanas tiesības ir saskaņā ar ES Patērētāju tiesību direktīvu 2011/83/ES.