PROTENNIS
PROTENNIS
Jūsu grozs

Piegādes informācija

Piegādes informācija

Protennis apņemas piegādāt Jūsu tenisa aprīkojumu un ekipējumu ātri un uzticami visā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Lūdzu, iepazīstieties ar zemāk norādīto informāciju, lai izvēlētos Jums piemērotāko piegādes veidu.

Pasūtījuma apstrādes laiks

Protennis cenšas apstrādāt un sagatavot visus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Pasūtījuma sagatavošanas laiks ir atkarīgs no preču pieejamības:

Baltijas noliktava Latvijā

Ja visas Jūsu pasūtījuma preces ir pieejamas mūsu Baltijas noliktavā Latvijā, Jūsu Protennis pasūtījums parasti tiks sagatavots un nosūtīts 1-3 darba dienu laikā.

ES noliktava

Ja kāda no Jūsu pasūtījuma precēm ir jāiegādājas no mūsu ES noliktavas, sagatavošanas laiks var aizņemt 3-10 darba dienas. Protennis komanda dara visu iespējamo, lai izpildītu pasūtījumus un sagatavotu visas pakas piegādei pēc iespējas ātrāk.

Jūs saņemsiet e-pasta paziņojumu, tiklīdz Jūsu Protennis pasūtījums būs nosūtīts kopā ar izsekošanas informāciju.

Piegādes veidi

Omniva pakomāti

Omniva pakomāti nodrošina ātru, ērtu un drošu veidu, kā saņemt Jūsu Protennis pasūtījumu Jums piemērotā laikā. Ar plašu pakomātu tīklu visās Baltijas valstīs Jūs varat saņemt savu paku 24/7.

Kā tas darbojas

  • Norēķinu laikā izvēlieties sev piemērotāko Omniva pakomātu
  • Jūs saņemsiet SMS un e-pasta paziņojumu ar unikālu durvju kodu, kad Jūsu paka būs piegādāta
  • Apmeklējiet izvēlēto pakomātu 7 kalendāro dienu laikā
  • Ievadiet savu durvju kodu uz termināļa ekrāna
  • Izņemiet savu paku no atvērtās nodalījuma

Piegādes laiks

Latvija: 1-3 darba dienas
Lietuva: 2-4 darba dienas
Igaunija: 2-4 darba dienas

Piezīme: Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad Jūsu pasūtījums ir nosūtīts no mūsu noliktavas.

Glabāšanas periods

Pakas tiek glabātas pakomātā 7 kalendārās dienas no piegādes brīža. Ja paka netiek saņemta šajā periodā, tā tiks atgriezta Protennis noliktavā, un ar Jums sazināsies sakarā ar atkārtotas piegādes iespējām.

Kurjera piegāde uz mājām

Papildu ērtībām Protennis piedāvā kurjera piegādi tieši uz Jūsu norādīto adresi. Mūsu kurjeru partneri piegādās Jūsu pasūtījumu standarta darba laika laikā.

Kā tas darbojas

  • Norādiet pilnu piegādes adresi norēķinu laikā
  • Pārliecinieties, ka kāds ir pieejams, lai saņemtu paku piegādes stundās (parasti 9:00-18:00)
  • Kurjers sazināsies ar Jums pa tālruni pirms piegādes
  • Saņemiet savu paku norādītajā adresē

Piegādes laiks

Latvija: 1-3 darba dienas
Lietuva: 2-4 darba dienas
Igaunija: 2-4 darba dienas

Piezīme: Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad Jūsu pasūtījums ir nosūtīts no mūsu noliktavas.

Piegādes mēģinājumi

Ja kurjers nevar piegādāt Jūsu paku pirmajā mēģinājumā, viņi veiks līdz diviem papildu piegādes mēģinājumiem. Pēc neveiksmīgiem piegādes mēģinājumiem ar Jums sazināsies, lai vienotos par alternatīvu piegādes laiku, vai paka tiks glabāta vietējā depozītā saņemšanai.

Piegādes izmaksas

Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas norēķinu laikā, pamatojoties uz izvēlēto piegādes veidu, galamērķa valsti un pasūtījuma vērtību.

Bezmaksas piegāde: Izbaudiet bezmaksas piegādi visiem Protennis pasūtījumiem no 150 EUR vai vairāk uz Latviju, Lietuvu un Igauniju neatkarīgi no izvēlētā piegādes veida.

Pasūtījuma izsekošana

Tiklīdz Jūsu Protennis pasūtījums būs nosūtīts, Jūs saņemsiet izsekošanas numuru pa e-pastu. Jūs varat izmantot šo izsekošanas numuru, lai sekotu līdzi savas pakas ceļojumam Omniva mājaslapā vai caur mūsu Protennis pasūtījumu izsekošanas sistēmu.

Muita un nodokļi

Tā kā visas Protennis piegādes notiek Eiropas Savienībā (Latvijā, Lietuvā un Igaunijā), Jūsu pasūtījumam nav piemērojamas muitas nodevas vai papildu maksas.

Piegādes ierobežojumi

Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažām precēm var būt piegādes ierobežojumi. Mēs nevaram veikt piegādi uz pasta kastēm, izmantojot kurjera pakalpojumus. Omniva pakomātiem ir izmēra un svara ierobežojumi (maksimums 30kg un izmēri līdz 60 x 36 x 60 cm).

Bojātas vai trūkstošas preces

Lūdzu, pārbaudiet savu paku, to saņemot. Ja pamanāt kādus bojājumus iepakojumam vai saturam, lūdzu, nekavējoties uzņemiet fotogrāfijas un sazinieties ar Protennis klientu apkalpošanas komandu 48 stundu laikā pēc saņemšanas, lai ziņotu par jebkādām problēmām.

Kontaktinformācija

Ja Jums ir kādi jautājumi par piegādi vai nepieciešama palīdzība ar Jūsu Protennis pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu. Mēs esam šeit, lai palīdzētu nodrošināt, ka Jūsu tenisa iepirkšanās pieredze ir vienmērīga un apmierinoša.

Lūdzu, ņemiet vērā: Piegādes laiki ir aprēķināti un var atšķirties intensīvākajos periodos, svētku dienās vai neparedzētu apstākļu dēļ, kas ir ārpus Protennis kontroles.