PROTENNIS
PROTENNIS
Jūsu grozs

Preču garantija

Garantijas informācija

1. Vispārīgie garantijas noteikumi

Protennis nodrošina garantiju visām precēm, kas pārdotas mūsu interneta veikalā saskaņā ar ES patērētāju tiesību aizsardzības likumiem un ražotāju garantijām. Mūsu garantija sedz ražošanas defektus un nodrošina, ka preces atbilst pirkuma brīdī aprakstītajiem kvalitātes standartiem.

2. Garantijas periods

Standarta garantija: Visām precēm ir vismaz 24 mēnešu garantija no pirkuma datuma, kā to nosaka ES likumi.

Paplašinātā ražotāja garantija: Dažām precēm var būt paplašināta ražotāja garantija. Detaļas ir norādītas preces aprakstā un pievienotajā dokumentācijā.

  • Tenisa raketes: 24 mēneši pret ražošanas defektiem
  • Tenisa bumbiņas: Nav garantijas (patēriņa prece)
  • Apģērbs un apavi: 24 mēneši ražošanas defektiem
  • Aksesuāri un aprīkojums: 24 mēneši
  • Elektroniskās ierīces: Minimums 24 mēneši, var būt paplašināta garantija

3. Kas tiek segts

Garantija sedz:

  • Ražošanas defektus materiālos un izgatavošanā
  • Priekšlaicīgu nolietojumu normālas lietošanas apstākļos
  • Funkcionālus bojājumus, kas nav radušies lietotāja vainas dēļ
  • Neatbilstību preces specifikācijām

4. Kas netiek segts

Garantija nesedz:

  • Normālu nolietojumu regulāras lietošanas rezultātā
  • Bojājumus nepareizas lietošanas, nolaidības vai nelaimes gadījumu dēļ
  • Nesankcionētas modifikācijas vai remontus
  • Kosmētiskus bojājumus, kas neietekmē funkcionalitāti
  • Bojājumus nepareizas uzglabāšanas vai apkopes dēļ
  • Stīgu plīsumus raketēs (normāls nolietojums)
  • Roktura nolietojumu (patēriņa daļa)

5. Kā iesniegt garantijas prasību

Lai iesniegtu garantijas prasību:

  1. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu [email protected] vai caur savu konta paneli
  2. Norādiet pasūtījuma numuru un pirkuma datumu
  3. Aprakstiet defektu, ja iespējams, pievienojiet fotogrāfijas
  4. Mēs izskatīsim jūsu prasību 2 darba dienu laikā
  5. Ja apstiprināts, mēs nodrošināsim atgriešanas sūtījuma etiķeti
  6. Pēc pārbaudes mēs veiks remontu, nomaiņu vai atmaksu

6. Atgriešanas sūtīšana

Pamatotām garantijas prasībām Protennis sedz atgriešanas sūtīšanas izmaksas. Mēs nodrošināsim priekšapmaksas sūtījuma etiķeti. Prasībām, kas tiek noraidītas pēc pārbaudes (piem., lietotāja bojājumi), atgriešanas sūtīšanas izmaksas var tikt pieprasītas no klienta.

7. Apstrādes laiks

Garantijas prasības parasti tiek apstrādātas 14 darba dienu laikā no preces saņemšanas. Intensīvās sezonās apstrāde var ilgt līdz 21 darba dienai.

8. Jūsu likumīgās tiesības

Šī garantija tiek sniegta papildus jūsu likumīgajām tiesībām kā patērētājam. Saskaņā ar ES likumiem jums ir tiesības uz:

  • Minimālo 2 gadu garantiju visām precēm
  • Bezmaksas remontu vai nomaiņu defektīvām precēm
  • Cenas samazinājumu vai pilnu atmaksu, ja remonts/nomaiņa nav iespējama
  • Kompensāciju par bojājumiem, ko izraisījušas defektīvas preces

9. Datu aizsardzība

Apstrādājot garantijas prasības, mēs vācam un glabājam personas datus saskaņā ar VDAR prasībām. Jūsu dati tiek izmantoti tikai garantijas servisa nolūkiem un tiek saglabāti saskaņā ar likuma prasībām. Plašāku informāciju skatiet mūsu Privātuma politikā.

10. Kontaktinformācija

Protennis klientu apkalpošana

Uzņēmums: SIA "RIELCO"

Reģistrācijas numurs: 50203214511

PVN numurs: LV50203214511

E-pasts: [email protected]

Tālrunis: (+371) 28494918

Darba laiks: Pirmdiena-Piektdiena 9:00-18:00 EET

Birojs: Gaujas iela 120-19, Mārupe, LV-2167, Latvija

11. Strīdu risināšana

Ja neesat apmierināts ar mūsu garantijas servisu, jūs varat:

  • Iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā
  • Izmantot ES tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu https://ec.europa.eu/consumers/odr
  • Meklēt risinājumu alternatīvās strīdu izšķiršanas procedūrās

Pēdējo reizi atjaunināts: 2025. gada janvāris