PROTENNIS
PROTENNIS
Jūsu grozs

BUJ (Biežāk uzdotie jautājumi)

Jautājumi un atbildes

Jūs varat atcelt vai mainīt savu pasūtījumu, pirms tas tiek sagatavots. Sūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktlapu vai rakstot uz [email protected].
Mēs pieliekam visas pūles, lai nosūtītu jūsu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk. Diemžēl dažādi kalendāra faktori (valsts svētki, izpārdošanas / Melnā piektdiena, lielie turnīri utt.) var paildzināt jūsu pasūtījuma apstrādes laiku. Tāpat jāņem vērā, ka dažiem pakalpojumiem (stīgu ievilkšana, personalizēšana utt.) nepieciešams papildu apstrādes laiks, jo tie ir saistīti ar preces personalizāciju.
Tiklīdz jūsu sūtījumu saņem pārvadātājs, jums automātiski tiek nosūtīts izsekošanas numurs pa e-pastu. Noklikšķiniet uz saites, lai izsekotu savu sūtījumu.
Pirmkārt, pārliecinieties, vai nav neatbildētu zvanu no kurjera vai SMS par piegādi uz pakomātu. Tāpat pārliecinieties, vai pasūtījuma laikā norādītā piegādes adrese nav kļūdaini ievadīta. Ja tas tā nav, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu vai rakstiet uz [email protected].
Jūsu pasūtījums tiek gatavots nosūtīšanai! Pārvadātājs drīzumā paņems jūsu sūtījumu. Tomēr, ja jauns pasūtījuma statuss netiek nosūtīts 3 darba dienu laikā, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu vai rakstiet uz [email protected].
Man trūkst preces

Atvainojamies par šo pārpratumu. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu vai uz [email protected]

Saņemtā prece neatbilst pasūtītajai

Atvainojamies par šo kļūdu. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu vai uz [email protected], norādot nesaņemtās preces nosaukumu un pievienojot saņemtās preces un tās birkas fotogrāfiju. Mēs nekavējoties nosūtīsim jums atgriešanas etiķeti uz e-pastu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu, norādot attiecīgās preces nosaukumu un pievienojot defekta fotogrāfiju. Mēs nosūtīsim jums atgriešanas etiķeti pa e-pastu. Vai rakstiet mums uz [email protected].
Lai gan mēs neesam atbildīgi par šo situāciju, ja sūtījums tika bojāts piegādes laikā, mēs atvainojamies un ceram, ka jūsu pasūtījums ir pilnīgs un labā stāvoklī. Ja tā nav, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, izmantojot mūsu kontaktformu vai uz [email protected].
Retos gadījumos, ārpus mūsu kontroles un transporta nozares īpatnību dēļ, jūsu sūtījums diemžēl var tikt novirzīts atpakaļ uz mūsu noliktavu. Ja tas notiek – neuztraucieties! Tiklīdz saņemsim sūtījumu, mēs atmaksāsim pilnu pasūtījuma summu, lai jūs varētu ātri veikt jaunu pasūtījumu mūsu mājaslapā. Aicinām vienmēr pirms pasūtījuma pārliecināties, ka norādītā piegādes adrese ir korekta, kā arī kontaktinformācija ir precīza. Ja piegādes kompānijai nebūs iespējams nodot sūtījumu, tas tiks atgriezts uz mūsu noliktavu Latvijā.